Indkøbskurv
Indkøbskurv

RETURVEJLEDNING - NEMT & HURTIGT

Hvis du ved en fejl er kommet til at bestille dit cover eller andet, til en anden model end den du har, er det nemt at få det byttet til den rigtige. Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert.

Du skal ikke bruge printer - men blot oprette en returkode (DAO Labelless)

Returveiledning: Trin 1

TRIN 1 af 3 : OPRET RETUR-KODE

Opret din retur-kode ved at benytte vores returportal som du finder længere nede på denne side.

Opret Retur-kode

Returveiledning: Trin 2

TRIN 2 af 3 : SKRIV KODE PÅ PAKKEN

Den 9-cifrede kode skal nu skrives på pakken, med tusch eller kuglepen.
VIGTIGT - husk at fjerne/overstrege den gamle fragtlabel på pakken.

Returveiledning: Trin 3

TRIN 3 af 3 : PAKKEN INDLEVERES

Nu indleveres pakken i din nærmeste DAO-pakkeshop her:

Find DAO Pakkeshop her

OPRET RETURFORSENDELSE

Ved Reklamation: Kontakt venligst vores kundeservice for vejledning på support@trendcover.dk

Hvis ikke returportalen herunder er synlig, kan du klikke på linket her

VI MODTAGER PAKKEN

Vi modtager returpakken efter 2-6 dage.

Vi tjekker varen, og sørger for at pengene vil blive overført til det betalingskort, som blev brugt til at betale ordren med.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene for varen retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

 

Har du spørgsmål til returneringen, må du endelig kontakte os - Vi er klar til at hjælpe:

E-mail: support@trendcover.dk (besvares indenfor 24 timer på hverdage).
Telefon: 23 64 08 22 (Mandag - Fredag 09:00-12:00 & 13:00-17:00).